2013. május 4., szombat

Tudom...

.... hogy ez már beteges, de most hogy már van varrógépem, ezerrel ráálltam a bicikli keresésre. Egyelőre tényleg csak keresek, nézelődöm, ismerkedem, és lassan már tudom is, hogy milyen lenne jó, és azt nagyjából mennyiért tudnám megszerezni. 15 ezer körül már találok nekem tetszőeket, de maximum 20-at vagyunk hajlandóak adni érte, de akkor már nagyon pengének kell lennie.
Két szempont van, ami alapján nézelődöm, (jóóóóó, több is, de ez a 2 a legeslegeslegfontosabb), 
1. ne a világ végén legyen a lelőhelye, mármint hozzánk képest.
2. szép csajos színe legyen, ha kis virágos vagy szivecskés  minta van rajta, az sem hátrány.  Ezek közül valamelyiket például gondolkodás nélkül elfogadnám:) Csak ilyeneket nem akarnak eladni :( Újonnan meg nem a mi árkategóriánk.


Egyelőre nem sürgős, első körben én egyébként is őszre gondoltam, amikor már Milán is ovis lesz, és Marcival akkor el tudnék tekerni a piacra, ide-oda.
De aztán meg azt gondoltam, hogy olyan jó lenne bicajjal járni tornázni!
Hát ezért kezdtem el most keresni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése