2013. május 5., vasárnap

Beüzemelve

Mivel a Nagyok tegnap délután elmentek Apával Szentesre Papát köszönteni, gondoltam, hogy MorciMarcival az oldalamon majd fogok tudni álommegvalósítani. Ez annyira nem jön össze, mert Marcus is biztos érzi, hogy most csak az övé vagyok, és ezt maximálisan ki is használja, szó szerint tegnap délután óta nyekereg. De azért a jobb pillanatait igyekszem kihasználni, így délelőtt végre beüzemeltem a varrógépet, szálat fűztem ide-oda, próbaanyagot kerestem, és ki is próbáltam.
Jelentem, a masina működik, csak úgy falja az aszfaltot anyagot :)
Bár még tényleg a kezdő-kezdő szakaszban vagyok, tehát mást sem csinálok, csak ide-oda tologatom az anyagomat és nézem, ahogy varrok, de NAGYON élvezem!!!! 
Szerelem lesz ez, én mondom!

Képzeletben már egy csomó mindent varrtam:)
Ezeket tervezem:

- a tornanadrágjaim elvágása, felhajtása
- a régi szakadt farmerjaimat rövidnadrággá alakítani
- ugyanezt Máté szakadt térdű nadrágjával
- (majd ha megtanulom használni a stoppolóprogramot, akkor majd meg is stopppolhatom)
- ovis zsákot fogok varrni Milánnak
- párnahuzatot fogok varrni mindkettőjüknek

Ezek a rövid távú terveim.
Aztán majd meglátjuk. 

Már látom, hogy Feri a fejét fogja fogni, mert mint általában mindent amibe belekezdek, szeretek gőzerővel csinálni, ilyen pl. a torna is, ahová most már tényleg rendszeresen járok és része lett az életünknek, és ilyen lesz majd a biciklizés is. Ősztől pedig újabb terveim vannak a meglévőek mellé, hiszen akkor már 2 ovisom lesz, tehát időm mint a tenger :))) Hahaha:-D meg ahogy azt Móricka elképzeli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése