2011. december 8., csütörtök

Webbolt

Komolyan imádom a 21.századi technológiát!!!! Ez  a netes rendelés... aki ezt kitalálta, annak jó erősen megveregetném a vállát.
Először is a hűtő. Tegnap délelőtt keresztet vethettünk a régire. Azonnal rákattantam a témára, és megnéztem néhány oldalt és néhány típust. Majd amikor Feri hazaért, akkor együtt megnéztük még egyszer. Megrendeltük, holnap hozzák:) Juhé!!!! Mondjuk nagyon kíváncsi vagyok, mert még sosem vettünk úgy ilyen nagy dolgot, hogy előtte ne néztük volna meg 120szor, de most vészhelyzet volt, nem volt idő vacilálni. A könnybbségünk annyi volt, hogy ha úgy látjuk, hogy ez nekünk mégsem annyira jó, akkor jó lesz a B.térre, mert oda is  úgyis kellene venni már egy újat, szóval nem vesztünk tulajdonképpen semmit, és még hűtőnk is leszaz elkövetkezendő napokban.
Aztán délelőtt rendeltem egy csomó jó cuccot a gyerekeknek, játékokat, karácsonyra-szülinapra, és most olyan boldog vagyok, mert szerintem nagyon tuti ajándékok lesznek, és a fiúk nagyon fognak örülni. Pláne ha még a rokonoknak kiosztott ötletek is valósággá válnak, akkor aztán lesz itt örömködés.
Szóval tök jó, hogy ki sem kell tenni a lábamat, maximum érte lehet menni, és akkor a szállítási költséget is megspóroltuk.
Már csak partikelléket kell beszereznem, és készpassz, indulhat a mulatság!!!!




1 megjegyzés:

  1. Én is imádom! :) Főleg, hogy megnyílnak a határok! Így van naplóm dél kóreából, mosogatógépünk asszem Belgiumból, Levi Kínából szokott alkatrészeket rendelni... :)
    És a gyerekek ajándékát megrendeltük szerda este, pénteken délelőtt már itt is voltak... :)
    Örülök, hogy találtatok hűtőt, és nem a szülinapi-karácsonyi dömping előtt ment tönkre!

    VálaszTörlés