2020. január 12., vasárnap

100happydays #1, #2

Évek óta fel-felbukkan a 100 boldog nap "kihívás", amikor nincs más feladat, csak 100 napig minden napban megtalálni a jót, a szépet, és arról kell posztolni. Én mióta először találkoztam vele, azóta gondolkodom, hogy de jó is lenne, de sosem éreztem magamban elég elhivatottságot, hogy minden nap nyomjak egy fotót. Most sem mondjuk, de most Dius mégis kedvet csinált, hogy kipróbáljam, vajon milyen lenne az én 100 boldog napom. 
Még csak a második napnál tartok, és máris elakadtam... nem úgy igazán, hanem úgy,hogy a mai napi "jóm" az nem fér bele 1 képbe, hanem hosszabb gondolatmenet is járna hozzá. 
Ezért ma, a harmadik napon úgy határoztam, hogy átköltöztetem a sztorit az instáról ide, az én elhagyott blogomra :-) 
Ez volt az 
#1 
A barátnőmtől, születésnapomra  kapott vászonszatyor. És ez annyira én vagyok :-)

#2 Amikor Feri egyedül ment vásárolni, és ezeket hozta nekem . :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése