2015. január 21., szerda

Idei első 5

Mármint futás.
Nem mondom, hogy nagyon kedvelem a téli futást. Már csak azért sem, mert kevesebbszer is tudok elindulni, mert hideg van, mert esik valami ónosesőféle, mert náthás vagyok, vagy a szemem van begyulladva, szóval mindig van valami. 
De azért ha csak tudok, mégis futócipőt húzok. Ebben az évben ez eddig ötször sikerült. 
Sajnos a pálya teljesen használhatatlan volt még a múlt héten is, úgy felázott, hogy egyszer majdnem bokáig süppedtem a salakos sárba. Így marad a patakpart és a bicikliút, ami jó ugyan, de mégsem szeretem annyira. Nem a biciklisek miatt, hanem a kutyák miatt, akik a patakparton sétálnak. Persze gazdával, de póráz nélkül, és én meg  tökre parázok, hogy egyszer valamelyik megharap. Meg nem szeretem, hogy a kereszteződések miatt mindig meg kell állnom, vagy legalábbis lassítanom kell.
Másrészről pedig érdekes is ott futni, és már itt van megvannak a szokásos arcok, akikkel össze szoktam találkozni oda-vissza. 

01.03. 5.24 km 29:44. Félig betegen, köhögősen, egy hát kihagyás után. Nem esett jól. 
01.04. 6.12 km 35:16. Köhögősen. Többször megállva, mert majd megfulladtam, de jobb volt, mint az előző nap. 
01.10. 7.20 km 48:30 Életem legrosszabb futása volt szerintem. Ilyen rossz időt még sosem futottam talán, és alig bírtam hazajönni. El is keseredtem, hogy kész, vége. Eddig tartott a futásom. Nem volt jó. 
01.13. 8.1. km 46:24 Nem adtam fel, és milyen jól tettem, nagyon jó volt, nagyon jól ment, és végre éreztem azt a "nem akarok megállni" érzést, amit leginkább szeretek a futásban. 
01.15. 7.1 km  40:00 Hasonlóan jó volt, csak most egy kereszteződéssel korábban visszafordultam.

Aztán megint begyulladt a szemem, és nem voltam egész hétvégén. Jövő hétre kaptam időpontot a szemészetre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése