2015. január 22., csütörtök

Első futópados

Ma reggel Feri később ment dolgozni. Így az első tervem az volt, hogy elmegyek 8-ra tornázni, mert most megint van tornabérletem. De pont ma reggel nem olyan torna van, amit én szeretek. Igazából bármilyen edzésre elmegyek és végigcsinálom, minél brutálabb, annál jobb, mert én ilyen mazochista vagyok, de a step órákat nem szeretem. Szóval újratervezés, és akkor jó, akkor futni megyek. Bár a szemem még nem az igazi, de mindegy. Viszont ma reggel jó kis áztató esőre ébredtünk, így a szabadban futásról gyorsan le is mondtam, és elmentem az edzőterembe a futópadra. 
Először futottam életemben futópadon. Furcsa volt eleinte, de végül egész jó lett, és 7.5 km-t futottam kb. 45 perc alatt, ami így leosztva nem a legjobb idő, viszont ebben benne van a kezdeti próbálgatás is. 
Úgyhogy most hogy kitapasztaltam, kitaláltam, hogy ha legközelebb ilyen lehetőség kínálkozik, akkor jó kis intervall edzést fogok csinálni, mert arra viszont a futópad nagyon ideális, mert egyszerűen tudom a sebességet fokozni, és csökkenteni adott ideig.
És máskor már előre kinyitom az ablakot, mert a vége felé már elég kevésnek éreztem a levegőt, de megállni emiatt már nem akartam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése