2012. május 14., hétfő

Blogos

Egész hétvégén azon gondolkoztam, hogy mit csináljak a freebloggal. Végül arra jutottam, hogy szép lassan átköltöztetem az egészet cakkundpakk a blogspotra.
Ma délelőtt, mivel elég szomorkás az idő most kint és Milán is csak tengett-lengett, nem igazán volt kedve semmihez és mesét nézett, el is kezdtem próbaképpen átmásolgatni a régesrégi bejegyzéseimet, mert átexportálni sajnos nem lehet, próbáltam. Csak egyesével tudom átmásolni.  Hát nem mondom, hogy nem izgalmas visszaolvasni a sok évvel ezelőtti irományaimat :) Eddig egész jól haladtam, már 41-et át is másoltam. Az 1143-ból!!!!! Úgyhogy már alig van előttem feladat.
Úgyhogy most másolgatok, aztán majd lesz valahogy. Egyelőre minden ott folytatódik ahol van.
Igen, tudom, hogy megbolondultam:) És nem, nincs elég bajom:) 

3 megjegyzés:

  1. Egy kérdés: (tudod mennyire nem értek hozzá, azért): kommenteket is át tudod másolni?
    Tudom, hogy sok idő lesz, de minél több megírt cikk van mögötted annál inkább fél az ember, hogy köddé válik. Szóval: hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Kézzel egyesével biztos át tudnám, úgy mint a bejegyzéseket, de nem fogom. Annyira még én sem vagyok megszállott:-D
    Ha kompatibilis lenne a freeblog a blogspottal és át lehetne exportálni, akkor gondolom átrakna mindent úgy ahogy van. De nem az :((((

    VálaszTörlés
  3. teljesen megertelek.. el is mentettem az ujat!

    VálaszTörlés